5 pași pentru un acces mai bun la informații
Prin folosirea unei soluţii informatizate de gestionare a documentelor, gradul de îmbunătăţire a activităţii creşte cu cel puţin 50%, iar aprobarea documentelor se reduce de la săptămâni la ore
Reduceți cheltuielile și lucrați eficient cu ajutorul soluției integrate de tip Enterprise Content și Document Management - SIVADOC 4 de la SIVECO Romania.
Sistemul de gestiune a documentelor şi a fluxurilor de lucru de la SIVECO Romania oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii, dar, totodată, şi al protejării împotriva accesului neautorizat.
Beneficiarii direcţi ai avantajelor oferite de soluție sunt în egală măsură organizaţia în sine, prin creşterea eficienţei operaţionale şi scăderea costurilor de procesare a documentelor, dar şi clienţii acesteia, care beneficiază de servicii eficiente şi o comunicare mai bună. Iată cum: sistemul poate fi accesat de oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv, fluxurile de lucru sunt clare, rapide și ușor de folosit, bazate pe formulare, accesul este securizat, disponibil doar celor autorizați sincronizarea cu spațiul de lucru este asigurată, fie că utilizatorul se află la birou, în ședință sau delegație, documentele sunt transportate între sucursale electronic, fără alte costuri operaționale.
SIVADOC 4 se poate integra cu alte aplicații prin Servicii Web (REST, SOAP), utilizează un motor de execuție procese conform standardelor internaționale de Business Process Management, un motor de execuție reguli (Business Rules Management) și oferă interoperabilitatea cu alte sisteme informatice conform standardelor internaționale de management al conținutului și de interoperabilitate.
Securitatea documentelor este garantată prin utilizarea semnăturii electronice, integrarea cu Active Directory și autentificarea directă cu utilizatorul Windows, Single-Sign-On.
De asemenea, aplicația face posibilă partajarea documentelor către alți utilizatori, vizualizarea și adăugarea de comentarii pe flux și aprobarea acestora, previzualizarea și adnotarea online a documentelor tip Office/Text/Pdf și stocarea distribuita a documentelor pe servere diferite.
"Pentru cei care folosesc varianta lansată înainte de SIVADOC 4 asigurăm suportul tehnic până la data de 31 Decembrie 2015”, declară Marius Anghel, manager de produs în cadrul SIVECO Romania.
Lansat în urmă cu 14 ani, sistemul SIVADOC gestionează cu succes milioane de documente și sarcini de lucru pe fluxuri și rapoarte de căutare cu afișare imediată.