Aplicaţiile de managementul documentelor conduc în topul preferinţelor funcţionarilor din administraţia publică | SIVECO Romania

Aplicaţiile de managementul documentelor conduc în topul preferinţelor funcţionarilor din administraţia publică

Miercuri, Aprilie 8, 2009

București, 8 aprilie 2009 – Un sondaj realizat recent de specialiştii SIVECO Romania relevă că soluţiile de managementul documentelor conduc detaşat în topul celor mai populare instrumente IT din administraţie. 

Sondajul, realizat în rândul membrilor Asociaţiei Naţionale a Informaticienilor din Administraţia Publică (ANIAP), a avut în vedere identificarea principalelor soluţii informatice de interes pentru funcţionarii publici. În urma centralizării rezultatelor, a reieşit că 45,65% dintre responsabilii IT din administraţia locală şi centrală utilizează în mod curent instrumente informatice de suport al activităţilor în cadrul instituţiei lor. De asemenea, sondajul relevă că 58,69% dintre instituţiile publice participante la sondaj au în proiect extinderea investiţiilor IT într-un orizont de timp de maxim 12 luni. 

Printre categoriile de soluţii informatice cu cea mai mare eficacitate în procesul administrativ se numără sistemele de gestiune a documentelor, soluţiile geo-spaţiale de management, aplicaţiile de management financiar-contabil şi modulele ERP (Enterprise Resource Planning) independente, destinate administrării bugetelor, gestiunii taxelor şi impozitelor, precum şi managementului informatizat al resurselor umane. 

Sub aspectul infrastructurii hardware deţinute, sondajul SIVECO Romania a arată că peste jumătate din cei chestionaţi dispun, în medie, de 55 de calculatoare/instituţie, asociate unui număr similar de utilizatori.  

Rezultatele acestui sondaj au fost confirmate cu ocazia Adunarii Generale a membrilor ANIAP, desfăşurată în perioada 3-4 aprilie, la Braşov.  

În cadrul evenimentului, SIVECO Romania s-a bucurat de o bună apreciere a soluţiilor proprii din partea instituţiilor publice participante.  

„Specialiştii SIVECO Romania se preocupă permanent de sondarea preferinţelor şi aşteptărilor clienţilor săi. Suntem plăcut surprinşi să aflăm că numărul instituţiilor publice interesate de achiziţia de sisteme software SIVECO Romania este în creştere. Printre soluţiile noastre cele mai solicitate se numără aplicaţia pentru managementul documentelor – SIVADOC, cea destinată colectării datelor privind gospodăriile populaţiei – Registrul Agricol, sistemul de gestiune a taxelor şi impozitelor locale – iTAX, Sistemul Informatic Geografic – GIS, precum şi aplicaţiile ce asigură managementul contractelor, al mijloacelor fixe sau al activităţilor financiar-contabile”, a declarat Cristina Iţcuş, Line of Business Manager Local Government, în cadrul SIVECO Romania.  

Soluţiile informatice pentru sectorul public reprezintă o componentă importantă a ofertei SIVECO Romania. Prin calitatea şi diversitatea aplicaţiilor pe care le dezvoltă, compania românească contribuie semnificativ la redimensionarea implicării IT-ului în practica instituţiilor publice, cu efecte benefice atât pentru instituţiile administraţiei, cât şi pentru contribuabili.