Ce avantaje au companiile care aleg un sistem informatizat de management al deșeurilor | SIVECO Romania

Ce avantaje au companiile care aleg un sistem informatizat de management al deșeurilor

Marţi, Decembrie 16, 2014

Acuratețea și ușurința în exploatarea bazei de date a sistemului sunt apreciate de beneficiari

Aveți o firmă care prelucrează deșeuri? Atunci cu siguranță aveți nevoie de un sistem informatizat care să vă asigure o evidență riguroasă a gestionării acestora.

Componenta de Management al Deşeurilor este o aplicaţie cu interfaţă complexă, dar extrem de uşor de folosit, ce a fost proiectată pentru a susţine activitatea de gestiune a deşeurilor, începând cu producţia şi depozitarea şi terminând cu transportul şi eliminarea acestora.

Componenta de Management al Deşeurilor care face parte din pachetul informatic SIVECO Applications 2020 oferă multe avantaje: generează istoricul complet referitor la productia de deșeuri și identifică procedurile de eliminare a deșeurilor prin căutari-filtru.

Principalele filtre de căutare sunt: data activității, deșeul implicat, responsabilul activității, codul unic. În plus, aplicația urmărește deșeurile depozitate în diferite locații pe diferite nivele de detaliu și obținerea unei conformități complete în cadrul rapoartelor standard incluse în modul. Aplicația este ușor de folosit oferind un mediu grafic "prietenos" cu utilizatorul. Rapoartele de profil sunt generate automat, la fel și documentele necesare depozitării, transportului sau eliminării deșeurilor. Astfel, se reduc erorile de gestiune și sunt evitate returnarea deșeurilor și a costurilor asociate.

”Firmele pot afla oricând cantitatea de deșeuri care există în stoc şi momentul oportun pentru eliminarea acestora și pot urmări toate activitățile de transportare a deşeurilor, inclusiv depozitarea în diferite locații. Sistemul pe care noi îl punem la dispoziția managerilor poate genera automat rapoarte de profil, precum şi documente necesare depozitãrii, transportului sau eliminãrii deşeurilor. Toate aceste avantaje aduc economii de timp ca urmare a acurateţii şi uşurinţei în exploatare a bazei de date a sistemului, reduc erorile de gestiune și, nu în ultimul rând, eficientizează gestiunea deșeurilor conform normelor în vigoare”, a declarat Mihaela Baciu, Product Manager în cadrul SIVECO Romania.

Această componentă lucrează cu trei tipuri de entităţi principale: obiecte (containere, servicii sau centre de eliminare), activităţi (deplasări de deşeuri, proceduri de eliminare deşeuri sau facturi) şi documente (rapoarte, documente text sau grafice).

În procesul de gestiune a deşeurilor sunt 3 pași importanți: producţia/colectarea de deşeuri; depozitarea şi deplasarea deşeului în locaţii specifice; transportul şi eliminarea deşeurilor prin centre de eliminare interne sau externe.

Acestea sunt principalele activităţi pentru care aplicația a fost proiectata. De fiecare dată când un deşeu este produs de un anumit serviciu al beneficiarului se pot înregistra date relevante în baza de date (cine a produs deşeul, data, cantitatea, costul, locaţia unde a fost depozitat). Toate aceste informaţii sunt înregistrate în baza de date şi pot fi folosite ulterior ca date de bază pentru generarea rapoartelor istorice despre producţia de deşeuri.