„Clubul Dascălilor Creativi” contribuie la construirea “Şcolii Viitorului” | SIVECO Romania

„Clubul Dascălilor Creativi” contribuie la construirea “Şcolii Viitorului”

Marţi, Iunie 3, 2008

„Clubul Dascălilor Creativi” este o iniţiativă destinată cadrelor didactice care, prin utilizarea resurselor educaţionale inovatoare, folosind Tehnologia Informaţiei în activitatea didactică de zi cu zi, participă activ la construirea „şcolii viitorului”.

În vederea promovării importanţei utilizării TIC în educaţie, „Clubul Dascălilor Creativi” a lansat un concurs cu totul special.  

Acest concurs susţine proiectul Myria Educaţional, dezvoltat în cadrul unui parteneriat în care s-au implicat companii de renume din industria IT&C - Complet ElectroServ, Microsoft, SIVECO Romania, AltFactor şi AMD. 

Ideea concursului este să demonstreze importanţa introducerii resurselor educaţionale interactive încă din primele clase, în vederea obţinerii unor rezultate superioare în procesul de predare/învăţare. Cu ajutorul lecţiilor multimedia, elevii învaţă inteligent şi cu plăcere”, spune domnul Vasile IFRIM, Director Comercial al companiei AltFactor. 

Accesând site-ul http://www.educreativ.ro/, secţiunea „Clubul Dascălilor Creativi”, competitorii vor găsi detalii legate de regulamentul şi condiţiile de participare la concurs. 

Învăţătorii şi institutorii care folosesc materiale didactice multimedia la clasă au ocazia să câştige, până pe 15 iunie, 5 calculatoare Myria eCreativ 6+ şi 50 de seturi de câte 5 produse eduCreativ la alegere. 

Myria eCreativ 6+ conţine programe eduCreativ care transformă fiecare lecţie într-o poveste captivantă şi plină de învăţăminte. Jocul şi latura didactică sunt îmbinate în mod fericit, în favoarea acesteia din urmă. Proiectată în acord cu programa şcolara, acoperind toţi anii de studiu din Ciclul Primar, suita eduCreativ vine în sprijinul cadrelor didactice care pregătesc marile performanţe ale celor mici. 

Lecţiile interactive reprezintă un instrument puternic şi flexibil cu ajutorul căruia profesorul poate completa procesul tradiţional de predare prin  motivarea elevilor şi prin îmbinarea diferitelor sisteme de predare. Astfel, elevii sunt stimulaţi să experimenteze ceea ce învaţă, să aplice în practică  cunoştinţele dobândite, procesul de instruire devenind mult mai eficient” declară Radu Jugureanu, responsabil pentru conţinut educaţional în cadrul SIVECO Romania.