Competitivitate la standarde europene prin informatizare | SIVECO Romania

Competitivitate la standarde europene prin informatizare

Vineri, Mai 11, 2007

Bucureşti, 11 Mai 2007 – Recent, SIVECO România a participat la „Ziua Comunicaţiilor”, cea de a XI-a ediţie a unui eveniment devenit deja tradiţional pentru industria IT&C, organizat de Agnor High Tech şi CERF, ce marchează evoluţia, strategiile şi soluţiile dedicate dezvoltării României în contextul global al telecomunicaţiilor.

Prin participarea la eveniment, SIVECO România sprijină dinamica acestui sector, prezentând participanţilor - reprezentanţi importanţi ai industriei IT&C şi ai pieţei telecom, beneficiari existenţi şi potenţiali şi utilizatori finali, soluţii software dedicate şi cazuri de succes în domeniu. Întrucât acest sector presupune specialişti ce necesită o instruire permanentă în cadrul unui proces cât mai rapid şi eficient, soluţia de eTraining AeL Enterprise dezvoltată de SIVECO România vine ca un răspuns la nevoia de perfecţionare a mediului de afaceri românesc, garantând totodată instruirea la standarde europene, ceea ce reduce considerabil perioada de training.

„Beneficiile pe care le aduce AeL Enterprise sectorului telecom sunt multiple: instruirea şi testarea unitară a angajaţilor, eficientizarea activităţii de training, monitorizarea performanţelor, flexibilitate, reducerea costurilor şi a timpilor neproductivi, interactivitate şi control foarte mare asupra informaţiilor pe care le primeşte angajatul în stagiul de pregătire”, explică Dan Listes, responsabil de vânzări în cadrul Business Development Group al SIVECO România.

Participanţilor la eveniment le-au fost prezentate soluţiile dezvoltate de companie, dedicate domeniului comunicaţiilor: Preventel, sistem de tip „fraud detection” care gestionează o bază de date a abonaţilor companiilor de telecom, raportând informaţii despre clienţi cu debite sau restanţe de plată, precum şi a celor cu comportament fraudulos, şi Surf, sistem care gestionează baza de date centralizată a abonaţilor Romtelecom, fiind distribuit în reţeaua Intranet a companiei.

Alături de pachetul informatic integrat SIVECO Applications 2010, capabil a acoperi, printr-o gestiune eficientă, toate departamentele unei companii activând în sectorul telecom, reprezentantul SIVECO a abordat şi prezentarea unei implementări de succes în cadrul Cesky Mobil Cehia a sistemului informatizat OSKAR Prepaid System, sistem construit pe modelul Data Warehouse, folosit de compania cehă de telefonie mobilă în reţeaua GSM pentru stocarea de CDR-uri (Call Data Records).

„Uniunea Europeană impune crearea de alianţe strategice capabile să promoveze o industrie românească a comunicaţiilor în plină evoluţie, tot mai des valorificată la adevăratul său potenţial, ce ţine pasul cu megatrendurile, inovaţiile şi tehnologiile la nivel global. SIVECO România susţine dezvoltarea sectorului telecom prin soluţii software de generaţie nouă, mature, validate prin implementări de succes şi capabile a răspunde eficient cerinţelor particulare ale companiilor de comunicaţii”, concluzionează Dan Listes.