Elevii sunt interesati de “altfel” de lectii | SIVECO Romania

Elevii sunt interesati de “altfel” de lectii

Luni, Mai 26, 2008

“Intalnirea de duminica”, organizata de Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa"  este un program interactiv si interdisciplinar dedicat copiilor si parintilor. In ultima duminica a fiecarei luni, de la ora 11.00, cercetatorii muzeului prezinta elevilor si parintilor interesati de stiinta, informatii din domeniile biologiei si etnografiei mondiale prin tehnici neconventionale.

In acest mod, reprezentantii muzeului Antipa doresc sa le ofere copiilor posibilitatea de intelege si asimila cunostinte complexe intr-un mod placut, eficient si durabil.

La cea mai recenta conferinta, desfasurata, sub deviza “Fiecare nas isi are nasul lui” participantii au fost invitati la o incursiune in lumea insectelor.

Cei peste 100 de elevi din clasele I-VIII prezenti la eveniment au fost extrem de receptivi si interesati de subiect.

Povestea din lumea reala a biologiei s-a mutat apoi in lumea virtuala - in universul mirific al aventurilor computerizate.

In cadrul prezentarii interactive a programului Myria Educational, elevii si-au manifestat deschis preferinta pentru informatii transmise interactiv prin intermediul jocului, si al experimentelor. Prezentarea a produs interesul si entuziasmul participantilor, incantati de faptul ca prin utilizarea resurselor educationale moderne, elevii nu mai trebuie sa memoreze si sa reproduca informatia ci, in primul rand, sa o inteleaga.

Se poate sa te joci si sa inveti in acelasi timp?

Prezentarea lectiilor AeL si eduCreativ le-a demonstrat celor mici cum se poate transforma o lectie clasica, prin intermediul jocului, intr-o activitate placuta si foarte utila. Intrebarile pertinente adresate de participanti si dialogul aprins pe aceasta tema a dovedit ca tinerii sunt interesati de modalitatile moderne de a invata iar lectiile interactive reprezinta pentru ei un subiect atractiv.

Despre Myria Educational

Initiativa Myria Educational urmareste sa accentueze importanta educatiei de acasa si sa incurajeze responsabilitatea societatii fata de educatia copiilor.

Proiectul Myria Educational este rezultatul unui parteneriat de execeptie, in care s-au implicat companii de renume din industria IT&C – Complet ElectroServ, Microsoft, SIVECO Romania, AltFactor si AMD. Programul a fost dezvoltat din dorinta de a oferi pietei romanesti un produs educational complet si eficient, bazat pe cele mai noi tehnologii.

Mai multe info puteti obtine vizitand magazinele ALTEX, Media Galaxy şi Digit’Up.