De ce sa alegeti un sistem de facturare in Cloud

De ce să alegeți un sistem de facturare în Cloud

Luni, Septembrie 22, 2014

Compania dumneavoastră emite un număr mare de facturi? Cu aplicația de management al facturării de utilități de la SIVECO gestionați eficient operațiile financiare și reduceți cheltuielile

O nouă aplicație realizată de specialiștii din SIVECO vine în sprijinul companiilor de utilități care administrează un volum mare de date. Componenta de management al facturării de utilități în Cloud asigură eficiența operațiilor financiar-contabile și reduce costurile beneficiarului legate de gestionarea întregului sistem (software și hardware).

În baza unui abonament, toată administrarea sistemului intră în sarcina furnizorului aplicației, ceea ce înseamnă instalare de versiuni noi, operații de backup, administrarea spațiului fizic. Abonamentele sunt flexibile și pot fi modificate lunar, în funcția de evoluția clienților beneficiarilor (companii de gaz, apă, energie etc).

Accesul la aplicație se poate face oricând, din orice locaţie și de la orice echipament cu acces la internet - PC, laptop, tabletă, smartphone. Utilizatorul ajunge ușor la informaţie, obţine rezultatele în forma dorită și ia decizia corectă la momentul potrivit.

Companiile de utilități vor avea toate informațiile securizate pentru că gestionarea acestora se face de specialişti dedicaţi asigurării securităţii informaţiei. Altfel, această sarcină intră în responsabilitatea angajaților beneficiarului care administrează sistemele IT clasice.

Prin componenta de management al facturării de utilități se asigură actualizarea zilnică a bazei de date privind consumurile, evidența abonaților în funcție de utilitățile folosite și de locația de consum cu detalii de tarifare și măsurare, planificarea intervalelor de citire a contoarelor. Accesul la arhiva contabilă informatizată privind facturile emise, încasate sau neîncasate, se realizeaza în timp real. În plus, evidența reclamaţiilor şi a rezolvării lor asigură o comunicare transparentă cu clienții.

"Soluția de management al facturării poate fi utilizată local ("on premises") sau în cloud (SaaS - Software as a Service). Cu SIVECO Applications 2020 în cloud, datele companiei sunt gestionate la nivel centralizat ("cloud") şi sunt accesate de către utilizatori, folosind un browser web. Protecţia datelor este realizată cu programe utilitare puternice, fiind folosit un sistem de profile şi permise de acces”, a declarat Ștefăniță Ghiță, director dezvoltare SIVECO Applications.

Componenta de management al facturării de utilități face parte din pachetul integrat SIVECO Applications 2020 Project:Cloud - soluția care asigură urmărirea performanţelor oricărei activităţi economice. Aceasta are o arhitectură scalabilă, pe mai multe niveluri şi conţine o gamă largă de componente: financiar-contabilitate, achiziţii, contracte, producţie, stocuri, vânzări, proiecte, managementul deşeurilor etc. Avantajul major este reprezentat de faptul ca nu sunt necesare investiţii în infrastructură hardware sau achiziţionare de noi licenţe software. În plus, se reduce semnificativ perioada de implementare a soluţiei, costurile lunare de utilizare fiind uşor de calculat şi la un nivel accesibil oricărei organizaţii.