12 avantaje ale sistemului informatic SIVADOC

SIVECO Romania lansează soluţia integrată de tip Enterprise Content și Document Management - SIVADOC 4

Miercuri, Noiembrie 19, 2014

12 avantaje importante pe care le aduce noul SIVADOC

Vreți să gestionați mai eficient documentele? Vreți să reduceți cheltuielile, să creați un mod de lucru eficient şi să asigurați transparenţă şi promptitudine în relaţia cu clienţii? Aceste deziderate devin realitate cu ajutorul soluției integrate de tip Enterprise Content și Document Management - SIVADOC 4 de la SIVECO Romania.

Ce aduce nou această aplicație față de produsele anterioare?

SIVADOC 4 se poate integra cu alte aplicații prin Servicii Web (REST, SOAP), utilizează un motor de execuție procese conform standardelor internaționale de Business Process Management, un motor de execuție reguli (Business Rules Management) și oferă interoperabilitatea cu alte sisteme informatice conform standardelor internaționale de management al conținutului și de interoperabilitate.

Noul SIVADOC 4 permite gestiunea centralizată a documentelor, inclusiv prin utilizarea de formulare, urmărirea trasabilității și istoricului documentelor, accesarea facilă de pe calculator (utilizând orice browser), de pe telefon smartphone Android/iPhone, de pe tabletă.

Securitatea documentelor este garantată prin utilizarea semnăturii electronice, integrarea cu Active Directory și autentificarea directă cu utilizatorul Windows, Single-Sign-On.

De asemenea, aplicația face posibilă partajarea documentelor către alți utilizatori, vizualizarea și adăugarea de comentarii pe flux și aprobarea acestora, previzualizarea și adnotarea online a documentelor tip Office/Text/Pdf și stocarea distribuită a documentelor pe servere diferite.

Despre SIVADOC

Lansat în 2001, sistemul SIVADOC gestionează cu succes în ultimii 13 ani milioane de documente și sarcini de lucru pe fluxuri și rapoarte de căutare cu afișare imediată.

Avantajele utilizării acestei soluții sunt recunoscute de beneficiari activând în diverse sectoare de activitate: Primăria Municipiului București, Șantierul Naval VARD Tulcea, Banca BRD – Groupe Societe Generale, Compania de producție echipamente de proces GRIRO, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă ANOFM – proiect GREEN, Compania ICEPRONAV de consultanță și proiectare în domeniul naval și maritim, Compania de Utilități Publice CUP Dunărea Brăila etc.

Nominalizată şi desemnată câştigătoare la numeroase competiţii naţionale şi internaţionale de specialitate, soluția SIVADOC se bucură de recunoaştere atât din partea specialiştilor IT, cât şi din partea utilizatorilor finali. În anul 2014, soluția SIVADOC implementată la Agenția Natională pentru Ocuparea Forței de Muncă – proiectul GREEN – a obţinut titlul de “Finalist” în cadrul competiţiei European IT Excellence Awards la categoria Information & Document Management.

Implementarea făcută de specialiștii SIVECO la VARD Tulcea a adus companiei titlul de “Finalist” în cadrul competiţiei European IT Excellence Awards 2010, la categoria Solution Provider.

”În paralel cu noul SIVADOC 4, SIVECO va asigura suportul tehnic pentru SIVADOC 3 până la data de 31 Decembrie 2015. Ne bucurăm să putem oferi beneficiarilor noștri o soluție îmbunătățită și conformă cu standardele internaționale care să răspundă nevoilor lor curente”, declară Bogdan Savu, manager de produs în cadrul SIVECO Romania.