Şantierul Naval AKER Tulcea a implementat cu succes sistemul de management al documentelor şi fluxurilor de lucru SIVADOC | SIVECO Romania

Şantierul Naval AKER Tulcea a implementat cu succes sistemul de management al documentelor şi fluxurilor de lucru SIVADOC

Marţi, Iulie 29, 2008

Şantierul Naval AKER Tulcea a finalizat cu succes implementarea soluţiei de management al documentelor şi fluxurilor de lucru SIVADOC, dezvoltată de SIVECO Romania. Aprecierile primite şi rezultatele activităţilor desfăşurate până în acest moment confirmă succesul proiectului şi perspectivele unei colaborări foarte bune în viitor între cele două companii. 

În scopul eficientizării activităţilor administrative şi de producţie, Şantierul Naval AKER Tulcea a decis implementarea unui sistem informatic specializat pentru managementul documentelor şi al fluxurilor de lucru. Soluţia solicitată de beneficiar trebuia să asigure suportul necesar pentru gestionarea unitară atât a documentelor nestructurate cât şi a documentaţiei specifice activităţii proprii.  

Soluţia care a răspuns cel mai bine cerinţelor formulate de echipa de management din cadrul Şantierului Naval AKER Tulcea s-a dovedit a fi sistemul de gestiune a documentelor şi fluxurilor de lucru SIVADOC dezvoltat de compania SIVECO Romania. Succesul proiectului de implementare s-a datorat în mare parte colaborării excelente dintre cele două echipe de proiect, dar şi înţelegerii în profunzime de către specialiştii SIVECO Romania a specificului de business din cadrul Şantierului Naval şi a interacţiunii structurilor sale organizaţionale. 

„Concepţia ce stă la baza produsului SIVADOC dezvoltat de SIVECO Romania este că informaţia, inregistrată şi stocată în orice formă, poate fi regăsită şi reutilizată, iar aceasta conduce la utilizarea în timp real a informaţiilor ca suport în luarea deciziilor. De altfel, SIVADOC a fost, de la bun început, proiectat pentru a raspunde cerinţelor de a înregistra, stoca, regăsi şi utiliza în mod electronic informaţiile din cadrul companiei. În acest fel, organizaţia beneficiară câstigă eficienţă şi, în mod direct, un important avantaj competitiv pe piaţă”, declara Ionuţ Arsene, Project Manager, SIVECO Romania. 

SIVADOC permite controlul, organizarea, accesul şi publicarea documentelor şi informaţiilor vitale din cadrul Şantierului Naval AKER Tulcea într-un mod rapid, uşor şi precis. Sistemul asigură utilizatorilor obţinerea de informaţii reale, corecte, complete şi integrate din activitatea curentă a departamentelor.  

Implementarea sistemului SIVADOC în cadrul Şantierului Naval AKER Tulcea a condus la îmbunătăţirea unora dintre procedurile proprii de lucru dar şi la numeroase alte beneficii, printre care: reducerea timpului necesar regăsirii documentelor, gestionarea centralizată a documentelor şi fluxurilor de lucru, îmbunătăţirea colaborării angajaţilor, diseminarea în cadrul companiei a documentelor de interes general, îmbunătăţirea securităţii prin controlul accesului la documente etc. 

„Colaborarea foarte bună dintre SIVECO Romania şi Şantierul Naval AKER Tulcea a rezultat în implementarea cu succes a sistemului de management al documentelor şi fluxurilor de lucru SIVADOC, cu efecte benefice vizibile în eficientizarea activităţii companiei beneficiare. Suntem încrezători în valoarea acestui proiect, pe care îl considerăm un caz de succes şi un exemplu atât pentru celelalte Şantiere Navale cât şi pentru numeroasele companii ce activează în sectorul productiv românesc”, adaugă Ionut Arsene.