Sistemele informatice geografice, în ajutorul companiilor de utilităţi | SIVECO Romania

Sistemele informatice geografice, în ajutorul companiilor de utilităţi

Joi, Octombrie 9, 2008

SIVECO Romania îşi diversifică oferta adresată companiilor de utilităţi prin dezvoltarea de parteneriate pentru oferirea de soluţii GIS (sistem informatic geografic).  

Printr-un sistem de hărţi digitale care integrează informaţiile deja existente, stocate în sistem clasic, GIS oferă o nouă dimensiune sistemelor informatice din companii. Astfel, clientul are acces la hărţi digitale complexe ca suport pentru planificarea activităţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite clienţilor. 

Victor Chivu, GIS Competencies Center Manager în cadrul SIVECO Romania, declară: “Prin definiţie, companiile de utilităţi trebuie să gestioneze bunuri distribuite geografic (trasee electrice, conducte de gaz, echipamente de telecomunicaţii, pompe şi conducte de apă etc). GIS oferă posibilitatea modelării reţelelor, susţinând decizii operaţionale rapide şi corecte”. 

Soluţiile GIS sunt extrem de necesare furnizorilor de utilităţi din domeniul termoficării, apei electricităţii, salubrităţii gazului.

Propunând acestor beneficiari soluţii GIS, SIVECO vine în întâmpinarea cerinţelor de eficientizare a activităţilor specifice business-ului fiecărui client. 

Soluţiile informatice incluzând componenta GIS contribuie la  îmbunătăţirea proceselor decizionale din: 

  • administraţie (cadastru, urbanism, disciplina în construcţii, gestiunea situaţiilor de urgenţă, gestiunea mediului, gestiunea dezvoltării oraşului, gestiunea terenurilor, etc);
  • bănci (analize de piaţă, analiza clienţilor, marketing de nişă, monitorizarea performanţelor filialelor, gestiunea resurselor, urmărirea online a disponibilului de monetar în ATM-uri, gestiunea flotei auto);
  • domeniul distribuţiei de mărfuri (localizarea punctelor de vânzare, analize de piaţă, optimizarea traseelor de distribuţie);
  • domeniul  asigurărilor (validare adrese, determinare rate, calcul preţ, procesarea poliţelor, analiză clienţi, localizarea agenţilor, gestiunea şi evaluarea campaniilor).  

„GIS reprezintă o soluţie modernă în sprijinul managerilor care doresc un control sporit al operaţiunilor, furnizând rapid  informaţii corecte şi relevante”, a adăugat Victor Chivu.