SIVECO România, 15 ani de expertiză în prelucrarea şi protecţia de date cu caracter personal | SIVECO Romania

SIVECO România, 15 ani de expertiză în prelucrarea şi protecţia de date cu caracter personal

Luni, Mai 28, 2007

Bucureşti, 28 Mai 2007 – Sectorul financiar – bancar este unul dintre motoarele dezvoltării economice durabile din orice ţară. Intrarea în Uniunea Europeană aduce după sine şi pentru acest sector noi provocări, atât în domeniul legislativ, cât şi în ceea ce priveşte dinamica pieţei, ceea ce implică o competitivitate sporită şi necesitatea de a oferi un portofoliu de produse şi servicii tot mai complex şi diversificat.

SIVECO România a participat recent, în calitate de partener, la conferinţa „Protecţia şi prelucrarea datelor în activitatea financiar – bancară”, organizată de FINMEDIA împreună cu Asociaţia Română a Băncilor şi Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

În cadrul evenimentului, reprezentanţii SIVECO România au prezentat soluţiile şi expertiza companiei în proiectele ce tratează date cu caracter personal din cadrul a numeroase organizaţii provenind din variate sectoare economice.

„Am reuşit să ne creem o carte de vizită extrem de solidă în gestionarea unor astfel de proiecte, care, dincolo de soluţiile tehnice complexe implementate, au însemnat o echipă de specialişti, înţelegerea specificului activităţii desfăşurate de către fiecare client, precum şi a dificultăţii lucrului cu date cu caracter personal, astfel încât am reuşit să evităm orice scurgere de informaţie, atât din punct de vedere informatic cât şi uman. Ne asumăm calitatea de Furnizor pentru asemenea sisteme, o calitate care obligă la o gestionare foarte atentă a resurselor umane şi tehnice implicate în proiect”, explică Florin Ilia, VicePresident Business Development Group la SIVECO România.

În cadrul evenimentului, a fost prezentat şi proiectul derulat cu Biroul Român de Credit, instituţie ce a implementat soluţia SIVABON dezvoltată de SIVECO România, urmărind ca principale obiective monitorizarea comportamentului financiar al debitorilor persoane fizice în raporturile lor cu instituţiile finanţatoare, asigurarea calităţii datelor, controlul accesului la ele şi asigurarea confidenţialităţii.

În urma implementării soluţiei SIVABON, accesul participanţilor la sistemul Biroului de Credit este rapid, fiabil şi sigur, echitabil şi nediscriminator, reţelele informatice interconectate la Biroul de Credit sunt strict protejate, comunicaţiile sunt criptate şi asigurate. Soluţia de comunicaţii aleasă este scalabilă, pregătită să suporte vârfuri de sarcină fără vreun compromis de viteză, fiabilitate sau siguranţă. Sunt asigurate monitorizarea şi controlul continuu pentru a preveni furtul de date, abuzurile în utilizarea sistemului şi scurgerile de date din Biroul de Credit, frecvenţa de raportare fiind zilnică.

„Preţuim foarte mult colaborarea pe care o avem cu Biroul Român de Credit. Ne bucurăm că, astăzi, aplicaţia noastră generează Raportul de Credit în aproximativ o jumătate de secundă, iar procesul de încărcare a fost îmbunătăţit în mod radical”, afirmă Florin Ilia, VicePresident Business Development Group la SIVECO România.