SIVECO România este liderul companiilor din sectorul de software şi servicii IT din punct de vedere al producţiei vândute | SIVECO Romania

SIVECO România este liderul companiilor din sectorul de software şi servicii IT din punct de vedere al producţiei vândute

Luni, Februarie 12, 2007

Bucureşti, 12 Februarie 2007 – Conform recentului studiu realizat de Institutul pentru Tehnică de Calcul la iniţiativa ANIS (Asociaţia Patronală a Industriei de Software şi Servicii) şi dedicat sectorului IT&C din România, SIVECO România se clasifică pe primul loc în cadrul companiilor din sectorul de software şi servicii IT din punct de vedere al producţiei vândute.

Demonstrând încă o dată calitatea soluţiilor dezvoltate şi implementate prin propria echipă de specialişti, compania îşi consolidează poziţia în cadrul celui mai dinamic sector al pieţei IT din România.

Totodată, conform acestui studiu, SIVECO România se situează în top 5 companii din sectorul de software şi servicii IT, dovedind capacitatea soluţiilor româneşti de a le concura cu succes pe cele de renume internaţional.

Rezultatele acestui studiu se înscriu în aceeaşi direcţie cu cele ale studiilor realizate de IDC (International Data Corporation) privind situaţia de pe pieţele interne de soluţii EAS (Enterprise Applications Suite) şi servicii IT. Astfel, la nivelul anului 2005, SIVECO România ocupă poziţii de top atât pe piaţa de soluţii EAS, cu o cotă de piaţă de 19,3%, cât şi pe cea a serviciilor IT, cu o cotă de 9,7%, prin aceasta demonstrându-şi statutul de cea mai importantă companie românească de software, precum şi potenţialul semnificativ de dezvoltare.

Rezultatele indicate atât de studiul IDC cât şi de cel realizat, de curând, la iniţiativa ANIS, confirmă strategia declarată a companiei, de a evolua la statutul de integrator software regional, pentru a ajunge, în următorii 10 ani, un lider la nivel european.

Misiunea asumată de companie a fost deja pusă în practică prin contractele complexe iniţiate în 2006 dincolo de graniţele ţării. Investiţiile în piaţa locală au susţinut această tendinţă, cunoscând o concentrare mai ales la nivelul anului 2005.

Astfel, investiţia strategică realizată în 2005 de către Intel Capital şi Enterprise Investors a venit ca o confirmare a performanţelor companiei SIVECO România, susţinând intenţia acesteia de a acţiona în anii următori ca un lider regional în IT. Realizarea parteneriatului cu Intel Capital s-a concretizat, la nivelul anului 2006, prin direcţionarea fondurilor investite către activitatea de dezvoltare – cercetare, dar şi prin alocarea lor şcolarizării de specialişti, susţinând, astfel, strategia trasată de managementul companiei.

O contribuţie semnificativă în evoluţia companiei SIVECO România în 2006 a avut-o  demararea proiectelor internaţionale de eLearning si eHealth,  care au devansat cele mai optimiste anticipări. SIVECO România reuşeşte astfel să îşi consolideze poziţia de integrator software de proiecte complexe pe piaţa internaţională, contribuind totodată la promovarea branding-ului IT al României, între proiectele internaţionale derulate de companie în 2006 numărându-se informatizarea Fondului Naţional de Asigurãri de Sãnãtate din Bulgaria şi modernizarea sistemului educaţional din Cipru

SIVECO România se înscrie în rândul companiilor ce sprijină, prin propria activitate, branding-ul sectorial, contribuind la promovarea industriei IT din România în mediul internaţional. Prin aceasta, compania îşi asumă atât responsabilitatea de „jucător” principal pe piaţa de IT din România, cât şi misiunea de vector de imagine a industriei de IT româneşti.

„Apreciem foarte mult implicaţia ANIS şi eforturile depuse pentru a oferi companiilor din ce în ce mai multe mijloace de a-şi evalua poziţia pe piaţa românească. Utilitatea unor astfel de studii este tot mai evidentă, atât pentru o observare obiectivă a evoluţiei întregului sector de IT, cât şi pentru măsurarea eficienţei propriilor acţiuni dedicate susţinerii dezvoltării organizaţionale. Vom sprijini întotdeauna astfel de demersuri întrucât ele ne prezintă o imagine clară a pieţei locale, precum şi transparenţă, credibilitate şi etică în mediul de afaceri românesc”, afirmă doamna Irina Socol, Director General al companiei SIVECO România.