SIVECO Romania a intrat în cursa pentru titlul de Campion Naţional în cadrul European Business Awards | SIVECO Romania

SIVECO Romania a intrat în cursa pentru titlul de Campion Naţional în cadrul European Business Awards

Joi, Septembrie 6, 2012
Susţinătorii SIVECO Romania sunt invitaţi să ne voteze online, în perioada 6 septembrie – 17 octombrie pe http://www.businessawardseurope.com/entries/detail/romania/4920

În acest an, pentru prima oară în istoria European Business Awards, organizatorii au introdus ca element de departajare a participanţilor la competiţie un sistem online de votare, destinat publicului larg. Fiecare companie se prezintă printr-un videoclip reprezentativ, încarcat pe site-ul European Business Awards (www.businessawardseurope.com). Competitorul al cărui videoclip colectează cel mai mare număr de voturi se califică în faza următoare a concursului, primind totodată distincţia de Campion Naţional.

Votul public se va desfăşura în perioada 6 septembrie - 17 octombrie 2012.

Clienţii şi partenerii noştri au la dispoziţie peste 40 de zile pentru a ne acorda votul lor online. Ne-a făcut mare bucurie să realizăm videoclipului de prezentare a realizărilor companiei din perioada 2011-2012. Suntem încrezători că şi aceasta este o oportunitate de a ne prezenta în plan internaţional portofoliul de produse şi suntem mândri de ce-am realizat într-o perioadă marcată de condiţii economice foarte dificile. Îi încurajăm pe toţi cei care cunosc activitatea echipei noastre să se exprime, acordându-ne votul lor pe http://www.businessawardseurope.com/entries/detail/romania/4920,” declară Irina Socol, Preşedinte şi Director General SIVECO Romania.

În paralel cu campania de votare online, un juriu format din experţi la nivel european va analiza videoclipurile companiilor înscrise în competiţie, urmând să desemneze în noiembrie 2012 Campionul Naţional dintre cele 5 companii selectate drept finaliste din România.

"Procesul de vot public oferă companiilor posibilitatea de a interacţiona direct cu susţinătorii lor, precum și de a-şi prezenta realizările lor unui public mai larg din întreaga Europă. În concurs s-au înscris  companiile cele mai de succes din Europa. Noi sperăm că şi prin această campanie publică toţi cei interesaţi vor viziona videoclipurile, conştientizând performanţele acestor organizaţii" declară Adrian Tripp, CEO al European Business Awards.

În fazele urmatoare ale competitiei, respectiv în perioada noiembrie 2012 - ianuarie 2013, Campionii Naţionali vor fi evaluaţi de către un juriu european format din lideri de afaceri, academicieni şi antreprenori care vor alege Top 110 companii ce râvnesc la vestitul Ruban d’ Honneur.

În etapa finala vor fi desemnaţi câştigătorii titlului Ruban d’ Honneur, iar marele premiu va fi acordat în cadrul unei ceremonii în luna aprilie 2013.

Pentru mai multe informaţii cu privire la European Business Awards, vă rugăm să vizitaţi www.businessawardseurope.com.

Cum se voteaza

Votul publicului se desfăşoara online în perioada 6 septembrie – 17 octombrie 2012 pe siteul www.businessawardseurope.com.

Vizitatorii dispun pe prima pagină de detalii despre sistemul de votare.

În primul rând vor trebui să aleagă ţara, urmând să vadă  apoi toate înscrierile din acea ţară. Selectând o companie, vor accesa pagina corespunzătoare videoclipului respectivei companii, pe care se regăseşte şi butonul de vot. Fiecare susţinător poate vota o singură dată un videoclip dintr-o anumită ţară. Nu există mecanism de vot multiplu. Nu este nevoie de înregistrare, iar rezultatele sunt confidenţiale,  astfel încât procesul de selecţie să fie obiectiv şi transparent.

Despre European Business Awards

European Business Awards este o competiţie care recunoaşte şi  promovează excelenţa, cele mai bune practici şi inovaţia şi etica în comunitatea de afaceri europeană. Aceasta se conformează direcţiilor Uniunii Europene şi ale grupurilor de afaceri reprezentative ale Europei.

European Business Awards s-a impus rapid ca distincţie importantă în mediul de afaceri european şi este recunoscut ca o platformă de top pe continentul nostru.

European Business Awards urmăreste trei scopuri mari şi distincte :

  • Generează exemple de urmat pentru comunitatea de afaceri europeană
  • Creeaza notorietate şi susţine personalităţile şi organizaţii de succes
  • Propune studii de caz şi modalităti de  dobândire a expertizei, împărtăşite de organizaţii cu performanţe excepţionale

European Business Awards beneficiază de suportul: RSM International, Infosys, Millicom International Cellular S.A. şi UK Trade & Investment (UKTI).

Competiţia identifică şi promovează exemple de persoane şi organizaţii care au obţinut rezultate de excepţie diferenţiându-le ca şi companii de top, lideri de business şi antreprenori în Europa.

Nivelul ridicat de interes de care se bucură competiţia şi calitatea  participanţilor se bazează  pe rigoarea procesului de selecţie, pe profunzimea activităţii de cercetare şi spiritul de concurenţă.

Astfel se explică popularitatea media dobândită de European Business Awards pe întreg continentul. Doar în 2011 au existat peste 4.000 de menţionări în presa scrisă, TV, online şi social media, generând o valoare echivalentă de peste 3.000.000 de Euro; între instituţiile media implicate în popularizarea competiţiei şi rezulatelor sale s-au numărat CNN, Wall Street Journal, Financial Times, ABC, Financial Mail on Sunday, Rcezspospolita şi multe altele.

Campania de diseminare a inclus peste 50 de milioane de oameni de afaceri.

Cifra de afaceri combinată a participanţilor la ediţia din 2011 a fost de peste 1.000 de miliarde de Euro, însumând un număr total de 2.7 milioane angajaţi.

Competiţia European Business Awards este un punct de reper în mediul de afaceri european.