SIVECO România susţine la CeBIT 2007 Hanovra promovarea internaţionale a mărcii romaniaIT | SIVECO Romania

SIVECO România susţine la CeBIT 2007 Hanovra promovarea internaţionale a mărcii romaniaIT

Marţi, Martie 20, 2007

Bucureşti, 20 Martie 2007 – În cadrul celei de a 21-a ediţii a celui mai important eveniment internaţional în domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor, CeBIT 2007 Hanovra, SIVECO România susţine, prin propriul set de valori, brandul sectorial romaniaIT – creativitate şi excelenţă.

SIVECO România este un exemplu tipic de creştere al companiilor de software din România. Evoluţia sa şi perspectivele pe care le are susţin în întregime valorile comunicate de sectorul românesc IT&C: personal cu o înaltă calificare, creativitate, cultura „excelenţei tehnice”, costuri competitive şi locaţie accesibilă.

Pentru cea mai importantă casă românească de software,  „creativitatea” a reprezentat premisa şi „motorul” dezvoltării sale.

„Echipa noastră, deşi reuneşte 600 de angajaţi, păstrează însă spiritul antreprenorial al „începuturilor” companiei. În plus faţă de educaţia excelentă şi abilităţile tehnice, angajaţii SIVECO sunt oameni „motivaţi de succes”, orientaţi spre dezvoltarea carierei. Această atitudine explică impresionanta creştere a companiei din ultimii 15 ani, de la o cifră de afaceri de 3000 $ (în 1992) la 42 milioane $ (în 2006). Ne-am dovedit capabili să proiectăm, să dezvoltăm şi să implementăm soluţii complexe, privind fiecare proiect din perspective multiple. Bineînţeles, un rol esenţial l-a jucat curajul managementului de a-şi asuma riscul şi a păşi pe drumuri „noi” pentru că, să nu uităm - tranziţia la economia de piaţă este, prin ea însăşi, o mare provocare”, afirmă Anca Crahmaliuc, Manager de Marketing la SIVECO România.

Reprezentanţii SIVECO la CeBIT 2007 au subliniat importanţa pe care o au specialiştii IT pentru România şi, implicit, pentru SIVECO şi cât de mult contribuie ei la dezvoltarea industriei de profil şi la comunicarea valorilor ei peste hotare.

Industria IT s-a dezvoltat absolut remarcabil prin specialiştii talentaţi, ambiţioşi, dornici de a dovedi ce pot. Întrucât a fost o industrie privată chiar de la început, respectiv de la începutul anilor ‘90, companiile IT s-au dezvoltat sub semnul unei presiuni „sănătoase” impuse de standardele înalte şi competiţia puternică.

„Competiţia a fost şi este „motorul” dezvoltării şi evoluţiei companiei SIVECO România”, a precizat Anca Crahmaliuc în prezentarea realizată în cadrul conferinţei de presă organizate la CeBIT pentru lansarea brandului romaniaIT.

Cu această ocazie a fost amintit exportul de expertiză tehnologică a SIVECO – participarea la implementarea sistemului informatic integrat pentru Fondul Naţional de Asigurări de Sănătate din Bulgaria, la modernizarea sectorului de învăţământ din Cipru precum şi la proiecte de eLearning şi eHealth coordonate de Comisia Europeană.

Oferind pieţei locale şi internaţionale soluţii de ERP, eHealth, eLearning, eGovernment şi eAgriculture competitive la nivel global, compania SIVECO Romania dispune de o experienţă excepţională în colaborarea cu lideri IT Intel, HP, IBM, Oracle, Microsoft şi Bull.

„Localizarea geografică a României permite stabilirea de contacte cu un număr mare de ţări şi culturi IT. De fapt, pe lângă expertiza pe care compania o deţine în proiectele de eLearning, acest criteriu a reprezentat un motiv puternic pentru Intel Capital şi Enterprise Investors de a investi în SIVECO România în 2005. Soluţia noastră de eLearning a fost premiată la World Summit Award în Tunisia, la Manchester, cu ocazia eEurope Awards for eGovernment şi desemnată, totodată, ca „best Practice” la Bruxelles. Credem că aceasta dovedeşte deschiderea pe care SIVECO România o are în înţelegerea dimensiunii culturale a globalizării”, afirmă Anca Crahamliuc.