Cum isi pot imbunatati vanzarile firmele de comert

Cum își pot îmbunătăți vânzările firmele de comerț

Vineri, Octombrie 16, 2015

Managerii vor economisi resursele și vor diminua erorile de operare și activitățile repetitive

Vă doriți un partener cu experiență în implementarea soluțiilor informatice pentru comerț? Aveți nevoie de o soluție locală care să fie adaptată ușor la desele modificări legislative care apar? Vreți ca lucrurile pe care le faceți acum într-o săptămână să fie rezolvate doar în câteva ore?

Pachetul informatic  dedicat firmelor din zona comerțului de la SIVECO cuprinde Componenta de case de marcat, Depozitare (Wharehouse Management), Transport Management (optimizări de rute), Contracte, Financiar - Contabilitate, Vânzări.

Cu pachetul informatic realizat de experții SIVECO veți diminua erorile de operare și veți automatiza activitățile repetitive, precum emiterea facturilor, generarea de comenzi, facturi, documente de livrare.   

Cu soluţia de Management Financiar-Contabil veți acoperi activitatea de Contabilitate generală, Contabilitatea furnizorilor, Contabilitatea şi gestiunea comercială a clienţilor, Gestiunea lichidităţilor, Investiţii, Imobilizări.

Componenta Managementul Contractelor vă va permite să definiți tipurile de contracte utilizate și informaţiile legate de termenele de livrare, facturare, încasare, plată, penalităţi, comisioane, discount-uri. Veți putea configura documentele esențiale, precum: contracte încheiate cu clienţi, înştiinţări, notificări, fişe pe baza datelor înregistrate în aplicaţie, veți putea prelua automat datele comune de la un tip de contract la altul pentru acelaşi client, și emite acte adiţionale pentru clienţi, raportări pe tipuri de contracte, tipuri de clienţi, localităţi, zone şi perioade.

Componentele Case de marcat, Depozitare (Wharehouse Management) și Management al Transporturilor vă vor ajuta să îmbunătățiți procesele de lucru din cadrul firmei, să creșteți vânzările și satisfacția clienților.

”Aplicațiile noastre pentru firmele din comerț au fost realizate după o analiză temeinică a problemelor care apar atunci când nu este folosit un sistem informatic performant. Am constatat cât de multe erori de operare pot apărea, cu impact negativ asupra serviciilor furnizate clienților. Suntem siguri că am acoperit toate cerințele firmelor care activează în zona comerțului, oferindu-le un suport ușor de implementat și de folosit”, a declarat Ștefăniță Ghiță, director dezvoltare SIVECO Applications.