Un an excepţional pentru SIVECO Romania: în 2011 a încheiat 224 de contracte interne şi internaţionale, şi-a mărit echipa cu 50% şi a câştigat 15 premii | SIVECO Romania

Un an excepţional pentru SIVECO Romania: în 2011 a încheiat 224 de contracte interne şi internaţionale, şi-a mărit echipa cu 50% şi a câştigat 15 premii

Marţi, Ianuarie 10, 2012

Pentru 2012 compania îşi propune o rată de creştere de 15%.

 

București, 10 ianuarie 2012 – Anul 2011 a marcat pentru SIVECO Romania o creştere cu aproximativ 50% a echipei, încheierea a 224 noi contracte interne şi internaţionale şi câştigarea a 15 premii.

Rezultatele financiare au fost în acord cu toate aceste performanţe, cifra de afaceri ajungând la 67 de milioane euro, faţă de 60 de milioane de euro, în 2010.

 

„Am avut un an cu foarte multe reuşite. Ne-am consolidat prezenţa pe pieţele internaţionale, unde furnizăm soluţii şi servicii IT atât pentru organizaţii private cât şi pentru instituţii publice. Evoluţia permanentă a impus creşterea echipei - în prezent avem 1.200 de angajaţi şi pot spune, cu certitudine, că în compania noastră lucrează cea mai bună echipă de IT-işti din România. În acest an sărbătorim 20 de ani de activitate, 20 de ani de când facem proiecte complexe, de anvergură, cu milioane de beneficiari, 20 de ani de când contribuim decisiv la reducerea decalajelor digitale din peste 25 de ţări”, a declarat Irina Socol, Preşedinte şi Director General SIVECO Romania.
 

În topul celor mai importante 10 realizări ale SIVECO Romania pentru anul 2011, menţionăm:

 

1. Noile contracte încheiate cu instituţii ale Comisiei Europene

Împreună cu Sword Technologies Luxembourg, SIVECO a câştigat contractul care va asigura servicii de dezvoltare şi mentenanţă software pentru diferite aplicaţii IT necesare Oficiului pentru Publicaţii al Uniunii Europene. Această instituţie publică zilnic Jurnalul Oficial al Uniunii Europene în 23 de limbi, Raportul General de Activitate al Uniunii şi are un rol cheie în comunicarea iniţiativelor şi activităţilor acesteia.
De asemenea, SIVECO va furniza servicii pentru Agenţia Executivă pentru Sănătate şi Consumatori (Executive Agency for Health and Consumers), care deţine portalul Dolceta. Acesta este un proiect online de educaţie a consumatorilor din cele 27 de ţări ale UE.

 

2. Sistemul computerizat de gestiune a operaţiunilor de tranzit vamal pentru Administraţia Vamală din Republica Macedonia.

Proiectul a demarat în februarie 2011, urmând a fi finalizat în februarie 2013. Autoritatea Naţională a Vămilor din România şi Autoritatea Vamală din Turcia beneficiază, de asemenea, de funcţionalităţile soluţiei de eCustoms realizate de SIVECO.

 

3. Proiectul de informatizare a procesului educaţional din Oman.
Pe parcursul anului şcolar 2010-2011, SIVECO a derulat cu succes prima fază a proiectului de informatizare a procesului educaţional la şcoala de fete din Muscat, Oman. SIVECO deţine cea mai extinsă bibliotecă virtuală din lume în limba arabă, cuprinzând peste 7.000 de resurse educaţionale interactive pentru matematică, ştiinţe, limba arabă şi lecţii cu specific local.

 

4. Sistemul de gestionare electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucru SIVADOC pentru Primăria din Chişinău.

Primăria Chişinău şi primăriile de sector ale oraşului Chişinău utilizează sistemul de gestionare electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucru, furnizat de SIVECO Romania. Cu ajutorul acestuia sunt implementate standardele de calitate internaţională de management, sunt monitorizate electronic scrisorile, termenele de executare a dispoziţiilor şi deciziile emise de Primarul general şi Consiliul municipal Chişinău.


 

5. Tehnologia cloud pentru afişarea rezultatelor admiterii în licee.

ADLIC, aplicaţia destinată repartizării computerizate a elevilor, premiată în repetate rânduri la nivel european şi mondial, a fost portată pe platforma de cloud computing Microsoft Windows Azure. Soluţia s-a dovedit a fi extrem de eficientă şi stabilă, procesul de repartizare realizându-se obiectiv şi transparent. Cu peste 90 de milioane de afișări de pagină în iulie 2011, portalul http://portal.edu.ro realizat de SIVECO Romania a ocupat locul întâi în topul general al celor mai vizitate site-uri din România. Acest trafic colosal a fost posibil graţie soluţiei tehnice extrem de solide şi performante.

 

6. Sistemul Business Intelligence pentru Administraţia Vamală din Serbia.

În parteneriat cu Grupul Asseco SEE Serbia, SIVECO furnizează un sistem complex de analiză de tip Business Intelligence pentru Administraţia Vamală din Serbia. Soluţia oferă analize complete pentru accelerarea şi facilitarea procedurilor vamale din Serbia. Este un proiect important pentru o ţară care îşi pregăteşte aderarea la Uniunea Europeană.

 

7. Proiecte finanţate din fonduri europene.

SIVECO a continuat dezvoltarea proiectelor finanţate din fonduri europene – Dezvoltarea resurselor umane POSDRU, Creşterea Competitivităţii Economice POSCCE, Dezvoltarea Mediului POSMEDIU. Zeci de mii de utilizatori, beneficiari ai acestor proiecte, au astfel posibilitatea să se instruiască pentru a face faţă provocărilor societăţii informaţionale.

 

8. Continuarea proiectelor mari de eCustoms, eHealth, eLearning, eAgriculture pentru clienţii SIVECO: Autoritatea Naţională a Vămilor, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, Ministerul Educaţiei, Agenţia de Plăţi şi Intervenţii pentru Agricultură.

 

9. Conferința internaţională eduVision 2020.
În septembrie 2011, SIVECO a organizat prima ediţie a celui mai important eveniment de eLearning: eduVision 2020. Evenimentul s-a bucurat de prezenţa a peste 450 de oaspeţi din România şi din ţări de pe 3 continente, între care Oman, Egipt, Serbia, Malta, Azerbaijan, Emiratele Arabe Unite, Algeria, China, Finlanda. Discuţiile s-au axat pe nevoia învăţământului de azi de a se adapta la cunoştinţele, cerinţele şi aptitudinile noii generaţii de elevi. În acest sens a fost lansată Iniţiativa eduVision 2020.

 

10. Premii internaţionale şi naţionale, dintre care menţionăm:

• Câştigător al competiţiei celor mai bune proiecte de management din lume pentru New Computerized Transit System, proiect dezvoltat în colaborare cu specialiştii Autorităţii Naţionale a Vămilor. Premiul a fost acordat în cadrul competiţiei organizate de International Project Management Association (IPMA) la Brisbane, în Australia;
• Diploma de “Finalist” pentru proiectul dezvoltat la Casa Naţională de Asigurări de Sănătate - SIUI – decernat de IPMA;
• “Laureat 2011” la categoria "Emerging Technology" pentru performanţele soluţiei IT implementate la Agenţia de Plăţi şi Intervenţii pentru Agricultură, în cadrul competiţiei internaţionale Computerworld Honors Program, care s-a desfăşurat la Washington, în SUA;
• European IT Excellence Awards 2011 pentru două proiecte de succes:   SIVECO Applications 2011 la GRIRO şi eCustoms la Autoritatea Naţională a Vămilor;
• Diploma "Campion Român în Afaceri" pentru anul 2011, în cadrul evenimentului "Ziua Europeană a Concurenţei şi Competitivităţii în România", desfăşurat sub înaltul patronaj al Preşedinţiei Uniunii Europene;
• "Cel mai bun antreprenor din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa" (Best entrepreneur in EMEA) pentru Irina Socol, preşedinte şi director general SIVECO Romania, în cadrul competiţiei Stevie Awards, desfăşurată la New York;
• “Ruban d’Honeur” în cadrul prestigioasei competiţii European Business Awards, la care au participat 280 de companii din cele 27 de state membre ale Uniunii Europene;
• "Noii Campioni Europeni", trofeu acordat Irinei Socol pentru inovaţie, viziune, curaj şi implicare în proiecte internaţionale, din partea Forumului European pentru Cercetări Antreprenoriale (European Forum for Entrepreneurship Research) în colaborare cu IESE Business School Barcelona şi Şcoala Economică din Varşovia;
• "Partener al anului 2011", din partea Microsoft, la categoria "Parteneri naţionali", pentru performanţa dovedită de SIVECO în parteneriatele strategice încheiate cu Microsoft Romania şi pentru expertiza în afaceri;
• “Partener strategic” pentru dezvoltarea de aplicaţii software de calitate pentru educaţie, premiu oferit în cadrul programului Microsoft National System Integrator, ca o recunoaştere a inovaţiei şi a rezultatelor de excepţie ale SIVECO.

 

La aceste reuşite, succint trecute în revistă, se adaugă foarte multe alte realizări, la fel de importante în consolidarea statutului de lider IT regional pentru SIVECO. Astfel, 2011 a însemnat recertificarea în conformitate cu standardul ISO 9001 ediţia 2008, lansarea celui de-al treilea raport de responsabilitate socială al companiei, obţinerea statutului de Oracle Platinum Partner, participarea semnificativă la numeroase târguri internaţionale: BETT Londra, Târgul educaţional „Road Signs” de la NoviSad, Gulf Education Supplies and Solutions – GESS din Dubai, Bakutel 2011 Azerbaijan.

 

„Ne propunem ca în 2012 să menţinem o rată de creştere de 15%, în condiţiile în care avem deja semnate contracte pentru importante proiecte multianuale de informatizare, în pieţele din zona Africii de Nord, Orientului Apropiat şi Mijlociu, CIS şi din Uniunea Europeană”, a adăugat Irina Socol, Preşedinte şi Director General SIVECO Romania.