Cât de buni sunt angajații pe care îi aveți? | SIVECO Romania

Cât de buni sunt angajații pe care îi aveți?

Joi, Noiembrie 20, 2014

Rapid și eficient. Așa se pot gestiona competențele angajaților și nevoile lor de instruire. 

Angajații din departamentele de resurse umane știu cât e de greu să obțină o imagine asupra nivelului de pregătire a angajaților și a modului în care competențele lor corespund cerințelor joburilor. Dar iată că acum au la dispoziție două aplicații informatice care vin în sprijinul lor: Managementul performanței angajaților și Acces online la informații pentru angajați.

Ștefăniță Ghiță, director dezvoltare SIVECO Applications 2020 în cadrul SIVECO Romania, explică în ce mod pot crea managerii un cadru de lucru performant cu ajutorul componentelor informatice dedicate capitalului uman.

Cum recunoaștem și folosim competențele angajaților cu o aplicație? 

Ștefăniță Ghiță: Managementul performanţei ne arată că există o diferenţă între a munci din greu şi a avea rezultate. În ciuda eforturilor depuse şi a dedicaţiei, rezultatele pot întârzia să apară şi tocmai de aceea managementul performanţei pune accentul pe rezultat, redirecţionând atenţia dinspre afacere spre eficienţă. Este o componentă a antreprenoriatului de succes greu de gestionat pe hârtie, de aceea am dezvoltat sistemul informatic de „Management al Performanței Angajaților” (MPA), componentă a unui sistem complex, SIVECO Applications 2020 Project:Cloud. Ea se adresează managerilor din orice companie, personalului din departamentul de Resurse Umane, precum și angajaților din cadrul organizației.


De ce în cloud? 

Ștefăniță Ghiță: Pentru că reprezintă prezentul. Folosind MPA pe platforma cloud, datele privind personalul companiei sunt gestionate la nivel central, putând fi accesate cu ajutorul unui browser web de toți utilizatorii autorizați. Imaginați-vă ce libertate ne oferă această soluție! Putem să vedem de oriunde am fi sau de pe orice dispozitiv analize comparative sau statistice, inclusiv  istoricul informațiilor.


Concret, cum funcționează soluția?

Ștefăniță Ghiță: Aplicația oferă o imagine clară a nivelului de pregătire a angajaților și a modului în care competențele lor corespund cerințelor joburilor. Sistemul dă informații obiective cu privire la nivelul de implicare a salariaților, modul în care aceștia își rezolvă sarcinile de serviciu și în ce măsură respectă termenele de îndeplinire a sarcinilor. Mai mult, el asigură păstrarea întregului istoric informațional online, pe care îl pune la dispoziția utilizatorilor autorizați.

Practic, sistemul acoperă toate aspectele legate de managementul performanței salariaților. 


La începutul discuției noastre spuneați că există și o soluție IT care se adreseaza fiecărui angajat din cadrul organizației.

Ștefăniță Ghiță: Da, modulul „Employee Self Service” sau „Acces online la informații pentru angajați” reprezintă o nouă componentă a sistemului informatic integrat SIVECO Applications 2020 Project:Cloud.

Aplicația, care poate rula și pe platforma Cloud, asigură angajaților acces online la informațiile referitoare la modalitatea de calcul al propriului salariu, concedii de odihnă, date personale și profesionale.

Modulul ESS se supune unei stricte politici de securitate.

Componentele soluţiei SIVECO Applications 2020 Project:Cloud sunt integrate şi pot colabora şi cu alte aplicaţii existente deja în mediul de lucru curent, pentru a scurta timpul dedicat birocrației şi procesului de luare a deciziei. Procedurile de lucru sunt substanțial simplificate. Sperăm ca toți beneficiarii acestor două noi aplicații să obțină toate avantajele pe care noi ne-am gândit să le oferim.